Vanochtend heel snel en vakkundig geholpen door De Populier. Telefonisch is mij gelijk de kosten gemeld voor de service. Na het geld overgemaakt te hebben is mijn uitgebrande scooter gelijk opgehaald en meteen een vrijwaringsbrief ontvangen. Hiervoor hoefde ik allemaal niet aanwezig te zijn, heel fijn voor mij. En heel fijn dat alle rompslomp daarmee ook gelijk opgelost is. Ik zou een ander zeker De Populier aanbevelen als sloperij.
